PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Followers

Saturday, February 25, 2012

tips atasi masalah kulit berjerawat dan berminyak.

mungkin kebanyakan daripada kita tidak mengetahui hal ini.bukan saya nak dok promote l'oreal or sebab saya nak menunjuk saya guna l'oreal.sama sekali TIDAK.
i just wanted to share my tips,:) basically,many o us r alwys worried bout their face's problem.
so anda tak perlu risau lagi sebab muka berjerawat tak digalakkan pakai pencuci muka berjerawat sebab bahan kimia dalam dia terlalu hard,thats y muka kita makin tipis dan jerawat hilang but still tumbuh balik.

oleh itu,pakailah product pencuci muka yang mengatasi masalah kulit yang berminyak.oily remover.tak kesah lah mana-mana product yang oily remover because it is actually good for Asian's skin...yang penting jangan takut untuk mencuba.beli trial pack dulu kalau anda berasa was was.

saya guna L'oreal selepas disarankan oleh kakak sendiri.dan kakak saya memang mempunyai masalah kulit berjerawat dan oily dan batu.ops.he But now.when i look at her face i was like "wah azi,kau pakai ape?kulit makin kurang jerawat bahkan dah tak nampak langsung."
and here it is.
saya beli one set.  Product L'oreal ada banyak.tapi hydrafresh ni sangat cool.memang sesuai sangat untuk cuaca malaysia yang sangat terik sekarang ni. yang best jugak L'oreal ada masker.anda tak perlu nak beli masker sampai berpuluh ringgit sekeping.sebab L'oreal punya masker menawarkan harga 29.90 sahaja boleh guna dalam jangka masa yang lama..
boleh lah kalau nak bermanja-manja dan rehatkan muka kita yang penat.guna 2kali semniggu ye.XD



yang cream from the left is for whitening and the left side is for moisturizer and dehydrated skin.
yang bagusnya krim ni.anda takkan rasa melekit or berminyak sebab ia mudah serap.yang bestnya moisturizer cream dia sejuk dan anda akan rasa seperti baru lepas mandi air terjun.cewah.because its cool babe! its true.!

harga memang mahal sedikit.tapi yang bagusnya jimat sebab barang L'oreal ni kadang2 setahun pun tak habis.sebab dia memang berbuih compared to other facial care products in the market.

p/s: may my current project running out smoothly.amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...